bingolove

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Mathilda - 2 januari 2013 20:34

Var på Jägersro idag, fotade men inte så mycket, kanske lägger jag upp de bilderna senare. Här kommer bilderna från Halmstad:    

Elite Aggerup

     

Make Good

 

On my way!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bilderna från idag:

     

Grymma Zarkozy vann idag! ÖVERLÄGSET!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nyår:

Söta Charlie!

   

Från höger:

Sandra, Martin, Jojjo och jag.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stallet:

 

Missil Brodde

 

Lill-Björnen!

     

Bus- Bingo!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nämen hörs va?

Bye <3

Presentation


Hej!
Jag är Mathilda, 11 år, och ÄLSKAR hästar!
Tack för att du kollar in my blog om viktigt och oviktigt!
Bye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar ni bäst av mina favvoartister/band?
 One Direction
 Cher Lloyd
 Bruno Mars
 Justin Bieber
 Oscar Zia
 Fun.
 HATAR alla!
 Vet inte vem någon av dem är!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards