bingolove

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Mathilda - 7 december 2012 14:30

Hej, jag har naada att skriva om, så skriver om en vanlig dag!

Jag har ett liv som är likadant, dag efter dag, men det är så jag vill ha det!

Ja, det vill jag nog. Jag vill inte ha det jobbigt, inte ha det överlätt.

Såhär ser en vanlig dag ut:

Vakna
Klä på sig, äta frukost

Borsta hår och tänder

Åka med mamma till skolan
Börja första lektionen

Rast

Andra lektionen

Rast

Lunch

Sista lektionen

Buss hem

Ta in ponnysarna

Rida (inte alltid)

Äta mellanmål

Mocka

Rykta (om jag inte ridit)

Kolla tv

Äta middag

Kolla tv/sitta vid datorn

Borsta tänder och byta om
Sova

_______________________________________________________________________________________________

Rätt så perfekt dagar, men så ska de va!!

Imorgon kommer Josefin, FF!!

Ses

Bye <3




Presentation


Hej!
Jag är Mathilda, 11 år, och ÄLSKAR hästar!
Tack för att du kollar in my blog om viktigt och oviktigt!
Bye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar ni bäst av mina favvoartister/band?
 One Direction
 Cher Lloyd
 Bruno Mars
 Justin Bieber
 Oscar Zia
 Fun.
 HATAR alla!
 Vet inte vem någon av dem är!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards