bingolove

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 7 november 2012 18:06

Haj!

Ja, då ska man till finaste ponnyn och fixa för hoppträningen. Lyssnar på den nya NRJ skivan, love it!

Bye <3

(Bearnose är Björne efter klippningen!)

 

Av Mathilda - 7 november 2012 15:07

Hellu!

Sorry för dålig update!   

Iallafall, Björne klipptes, bingo gick i hagen. Gjorde lista över sötaste ponnyer:

   

Bearnose

 

Björne

 

Tabbe och Dalsgårds Indigo (Bingo) 

OBS! Bearnose är ny!

(Skype om nio vill veta mer om honom, mathildabingo)

Bye<3

 

Av Mathilda - 6 november 2012 07:49

Ja, då drar man till skolan i nya skorna! Ha det gött, bye <3

Av Mathilda - 5 november 2012 20:30

Hejjj alla! Varit i Ystad med klassen idag, tävlat med mini-bilar (hemmagjorda!) som hade motor och drevs av solceller.

gick inget vidare, vi gick inte vidare men vi gjorde det tillsammans och vi vann några race!

Sen gick vi någon runda i Ystad och sen tog vi tåget hem. Mötte Josefin på tågstationen, kolla in hennes blogg!

http://jossss.bloggplatsen.se

Fixade hästar och spelade det nya spelet från Emporia sedan.

Riktigt kul faktiskt!

Ja, nu ska vi hämta pappa vid flyget, varit och tävlat sen fre!

Fre: Eskilstuna, Dreams Take Time, 2:a

Lör: Gelsenkirshen, Elaine, 2:

Mån: Vincennes, Strong Boy D.E., 1:a

Duktiga pållar vi har!

Bye <3

 

Av Mathilda - 4 november 2012 20:54

   Hejsan igen!

Ja, som vissa redan vet så var jag på möte idag (SPTK).

Bingo heter ju egentligen Dalsgårds Indigo och är en travponny på 9 år.

 Iallafal så var han 3:a i Poänglistan (d.v.s. 1,2,3,4 och 5 platser räknas där 1 är 10 tror jag, 2 är 7 tror jag osv.)

och 4 i Championligan (där endast vinster räknas)!

Sen stack vi till Emporia!

Blev en tröja (Hollister), ett spel (Game) och skor (Skopunkten).

Måste säga att Emporia får           /         !

Riktig snyggt, bra affärer och fräsht!

Om ni ska dit, gå in på Hollister!!!   

Some pics:

 

3:dje pris

 

Tröjan

 

Spel (wii)

 

Emporia

 

Skorna

Bye <3




Av Mathilda - 4 november 2012 12:52

Ja, då var man på väg!
Outfit:

Av Mathilda - 4 november 2012 11:52

Jaha, nu sitter man här med en dator som laggar varannan minut och en mobil som laddar över till datorn.

Så jag gör ett nytt inlägg helt enkelt!

I söndags var jag och Josefin här hemma och löshoppade Bingo och Björne. Björne hoppade 110 cm och Bingo ca. 75.

Ändå sjukt nöjd med resultatet. Bilder kommer...

Halv ett sticker man till malmö med familjen (- pappa).

Visst fan, höll på och glömma, checka in denna tjejens blogg:

http://jossss.bloggplatsen.se

Bye <3

  

Av Mathilda - 4 november 2012 09:55

Tja tja!

Idag ska man på årsmöte på jägers (SPTK) och tänkte sticka inom Emporia!

Efterbliven, jag vet men jaja, bättre sent än aldrig, right?

Får se  om det blir några bilder sen!

Ligger fortfarande i sängen och drar mig, men snart ska jag upp... (tyvärr)

  

Bye


Jadå!

Presentation


Hej!
Jag är Mathilda, 11 år, och ÄLSKAR hästar!
Tack för att du kollar in my blog om viktigt och oviktigt!
Bye

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem gillar ni bäst av mina favvoartister/band?
 One Direction
 Cher Lloyd
 Bruno Mars
 Justin Bieber
 Oscar Zia
 Fun.
 HATAR alla!
 Vet inte vem någon av dem är!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards